22 Eylül 2017 Cuma

2016-2017 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Kurum İçi ve Kurumlar Arası Yatay Geçiş Şartları

27 Temmuz 2016 Çarşamba 15:19 tarihinde eklendi | 1414 defa okundu

Kurum içi yatay geçiş başvuru tarihi ve gerekli belgeler:

Başvuru Tarihi:

29 Ağustos - 1 Eylül 2016

Gerekli Belgeler

-Yatay geçiş başvuru dilekçesi (http://obs.sdu.edu.tr adresinden öğrenci numarası ve şifre ile sisteme girilip yatay geçiş başvuru linki tıklanır. Açılan sayfada bilgilerimi kaydet butonuna basılır. Daha sonra bu sayfanın altında yer alan tercih formu en fazla iki tercih yapılarak doldurulur. Ekle butonu tıklanır ve yazdır butonu aracılığı ile başvuru dilekçesinin çıktısı alınır.)

-Not döküm belgesi

-Farklı programa geçiş yapmak isteyenler için onaylı ders içerikleri

 

Kurumlar arası yatay geçiş başvuru tarihi ve gerekli belgeler:

Başvuru Tarihi:

15-19 Ağustos 2016

Gerekli Belgeler :

1-Yatay geçiş başvuru dilekçesi (ilgili birime hitaben)

2-Not belgesi (transkript)

3-Onaylı ders içerikleri

4-ÖSYS sınav sonuç belgesi

5-Varsa yabancı dil hazırlık sınıfından başarılı olduğunu ve başarı notunu gösteren belge

6-Uyarma cezasından daha ağır bir disiplin cezası alınmadığını gösterir belge

7-ÖSYS Yükseköğretim programları ve kontenjanları kılavuzunda yer alamayan yurtdışı üniversiteleri için yök tarafından tanındığına dair belge

 

 

Merkezi yerleştirme puanı ile yatay geçiş başvuruları:

Başvuru Tarihi:

01-30 Ağustos 2016

Gerekli Belgeler :

1-Öğrenci belgesi

2-Nüfus cüzdanı fotokopisi

3-ÖSYS sonuç belgesi

4-Onaylı transkript ve ders içeriği

5-Zorunlu hazırlık sınıfı / bilimsel hazırlık sınıfı başarı belgesi / muafiyet belgesi

6-Dilekçe (başvuru yapacağı fakülte/yo/meslek yüksekokuluna hitaben)

7-Disiplin cezası almadığına dair belge (uyarmadan daha ağır ceza)

 

NOT: Başvuru yapan öğrencilerin mağdur olmaması için üniversitemize kesin kayıt anına kadar bağlı olduğu üniversiteye güz dönemi kaydını yaptırması ve devam etmesi gerekmektedir.